Diamond Eyed Lucy.

0

January 12, 2016 by sandwichcontrol

And the Platinum Grill Master.

Fuck it’s cold.

Perhaps today’s song will warm us up. Probably not, but whatever. The song of the day is “No Regrets” by Aesop Rock. It is being brought to you today by Sweetbread.

I’m looking forward to making today’s photo…

Yesterday’s workout was terrible.

I did the 900 rep workout. It was so cold that my muscles wouldn’t let me do anything. I couldn’t finish it. After 42+ minutes, I stopped before I hurt myself.

I spent the rest of the day trying not to fall asleep.

Perhaps the cold wasn’t the only reason I died.

My weekend diet of crap food coupled with crappy sleep could have had something to do with it, too.

I’ll do better on Wednesday.

Oh, yeah. My grills came in yesterday. No. Not that kind of grill. I guess it would be better if I said my grillz came in yesterday.

They were worth every penny.

Grill

Da hardest butler on da skreetz.

You know, because sometimes you gotta check some busta-ass soccer moms when you’re picking up the kid from school.

I also picked up some other props for this week’s photos whilst I was running about yesterday.

I should hear something back on my computer today. And by “hear something” I mean that I’m gonna call and harass them about it.

Not that I don’t love typing on this tiny-ass little keyboard and having my words show up on this tiny-ass little screen, but…

I don’t love it at all actually.

It is my hell.

I’ve been limping along. And I’m over it.

Okay. I’m gonna go take a shower and get this day started.

See ya’ tomorrow.

More soon. ~SC


0 comments »

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *